Living life....





















 

Meeting in peace :) 


' I see you on the days you move mountains, I see you on the days when it's hard to get out of bed. Whichever day it is for you today, please remember that you are beautiful, strong and brave and you deserve to be loved.'

- Unknown



'It's really easy to be kind to others when I remember that none of us came into this world with a manual about how to get it all right.'

- Jill Bolte Taylor



'Your truth is not about how others respond.

Your truth is about how you feel about yourself.

The moment you bend your truth to be validated, accepted, or get more likes on social media, is the moment you step of service.

Your calling in this life is to speak and live your truth unapologetically. This is the case for  everyone.'

- Lorin Krenn

 


'Tiefe schafft Bescheidenheit.'

- Joseph Victor von Scheffel

 


'This is what every man needs to hear from the woman he loves:

" I see you.

I see you show up every day.

I see you step up every day. 

I see your warriorship.

I see your strength."'

- Lorin Krenn

 

 

'It must be under all the struggle we want to go on

It must be, deep down, we are creatures getting ready for when we are needed.'

- David Whyte

 

 

'We don't heal in isolation, but in community.'

- S. Kelley Harrell

 

 

'Bravery is the willingness to look inside your Self and say, "I'm ready to feel this now." No more running, hiding, or distracting. It's time.'

- J. Mike Fields

 

 

'Demut is Unverwundbarkeit.'

- Marie von Ebner-Eschenbach

 

 

'Oversharing??? You mean giving you unfettered access to the vastness of my love '

- Danielle Weisberg

Das letzte Zitat spricht mir aus meinem tiefsten Sein....naja.....ich leb es weiter....



Ich wünsche dir/euch einen schönen Donnerstag :)

Ps: Erstaunlich was ein Mensch für sich selbst bewegen kann, gestern abend gabs irgendwie ein Plopp - tada- sehe Anke was du lebst.... Hm... Wenn sich mutiges Wagen lohnt, für ein besseres Wohlbefinden, für mehr Lebensqualität, für ein erfülltes Leben und vorallem für meine Kinder, die hoffentlich freier, authentischer und aus einer gewissen Sicherheit ihren Weg gehen, aus der Homebase heraus. 

Ja ich hab sehr sehr viel in mir in die Bewegung gesetzt, um eine Mutter sein zu können, die wirklich dasein kann, ganzheitlich. 

Es gab schon zuviele Jahre, da war ich mehr im funktionierende KO wie wirklich gelebt. 

Tiefes Seufzen, Verbeugung vorm Leben und meinem unbändigen Lebenswillen. 

Es ist möglich einen wirklichen authentisch echten Unterschied für einem selbst zu machen. 

Aus dieser Kraft (ohne leer zu gehen innerlich) gebe ich an dich/euch jetzt weiter. 

Nimm sie für was immer du/ihr sie braucht. 

 Hm, kein Wunder das Partnerschaft da erschwert ist, bei so einer Power in mir. Naja, aufgeben dieser Power keine Option und drosseln auch nicht mehr. Also weiter bis ein passend starkes Gegenüber da ist. 

Ganz einfach

(haha, mal sehen...)

Fokus weiterhin auf meinem sich gerade wunderschön entfaltendes authentisches Frausein (ja mit den Wechseljahren zusammen) :) 

Sehr sehr dankbar, das erleben zu dürfen :)

Und ja ich bleib weiterhin menschlich, down to earth. 



Kommentare